27. maj 2010

Live Wallpapers på HTC Legend

Her er en opdatering til mit tidligere indlæg, hvor jeg fortalte om min nu rootede HTC Legend og hvordan jeg gjorde, mm. Jeg har nu fået den tilpasset efter egne behov og ikke mindst fået Live Wallpapers som ellers er så eftertragtede (set på Nexus One og HTC Desire). Her er nogle screenshots der viser Live Wallpapers på HTC Legend.

Jeg har smidt MoDaCo's v2 custom rom på min Legend og suppleret med RodriguezStyle's Live Wallpaper for Sense, som åbner op for Live Wallpapers på Legend-telefonen.


Her ses den nye "Live tapet" valgmulighed.


Der er mulighed for at hente og installere nye Live Wallpapers akkurat som på en Desire eller Nexus One.


Lige en anden ting; MoDaCo's custom rom giver mulighed for at bytte rundt på dine "scener" (eller home screens om man vil), hvilket kan spare en for meget tid. Det foregår ved at holde en scene nede og flytte den, som med genveje og widgets.

3 kommentarer:

  1. Der står på en af linkene at vejr/ur animationen ikke virker når man har installeret det der med live-wallpapers. Hvordan det??

    SvarSlet
  2. Forsvinder vejr/ur animationen fuldstændig eller kun ved live-wallpapers???

    SvarSlet
  3. Jeg synes det ser smart ud - og det giver i høj grad liv til telefonen. Jeg får bare tanken om batteriet ikke bliver hurtigere brugt pga. den bevægelige bagrund?

    SvarSlet